... کاوه در آستـانه

غوطه در خودم و شعرهای احمد شاملو

... کاوه در آستـانه

غوطه در خودم و شعرهای احمد شاملو

مادر

یادش به خیر مادرم!

از پیش

در جهد بود دایم، تا پایه کن کند

دیوار اندهی که یقین داشت

                                    در دلم

مرگ اش به جای خالی اش احداث می کند. ــ

 

خندید و

         آن چنان که تو گفتی من نیستم مخاطب او

                                                             گفت:

« ــ می‌دانی؟

     این جور وقت هاست

     که مرگ، زلّه، در نهایت نفرت

     از پوچیِ وظیفه ی شرم آورش

     ملال

          احساس می کند!»

 

                                          (در شب ...، دشنه در دیس)

 

نظرات 4 + ارسال نظر
روشنک شنبه 28 مرداد 1385 ساعت 09:32 ب.ظ

سلام ، قدیم ها آپدیت شدنت رو بوسیله رسانه های جمعی اطلاع می دادی..
عجب شعری بود، یاد یک خاطره دردناک افتادم.. راستی به نظرت به جای کلمه مخاطب استفاده از کلمه خطاب بهتر نبود؟

امین منصوری سه‌شنبه 31 مرداد 1385 ساعت 03:25 ق.ظ

قشنگ بود

گرگ سه‌شنبه 31 مرداد 1385 ساعت 02:28 ب.ظ http://simi.myblog.ir

فتیشیسمو خوب اومدی!!
چرا آپ نمی کنی؟
خوش باشی

میثم شنبه 8 مهر 1385 ساعت 03:01 ق.ظ

شعر بسیار زیبایی بود و واقعا لذت بردم. کاملا اون حس مادرنالیسم رو می رسونه. استعداد خوبی تو شعر گفتن داری. بهت امیدوارم ولی حیف که خیلی دیر اپ تو دیت می شی. به این کارت ادامه بده... شعراتو دوست می دارم. موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد