... کاوه در آستـانه

غوطه در خودم و شعرهای احمد شاملو

... کاوه در آستـانه

غوطه در خودم و شعرهای احمد شاملو

خیس

 

کاش می­شد مرد و زنده­ماند

بس که زندگی

                  شیرین می­تواند باشد و

                                                 نیست

 

کاشکی همه­چیزی

                        شعری بود

                                     برای خودم

                                                   تو

                                                      آدم­ها

 

شعری به­جای یأس خیس و

                                    امید نمناک

 

شعری به انتظار روز مهربان­تر شدن تو با من

از پس آن شب

                   که با خود

                                مهرورزیدن آغازگیری.

 

                                                          از خودم

نظرات 2 + ارسال نظر
آزاده یکشنبه 11 آذر 1386 ساعت 10:58 ق.ظ

بوسه

بر ماسه های ساحل

آرام می خرامی

وموج ها با التهاب

بوسه به پای تو می زنند..

(تولدت مبارک)

یوسف پنج‌شنبه 21 مهر 1390 ساعت 11:56 ق.ظ

افرین رفیق ... زیبا بود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد