... کاوه در آستـانه

غوطه در خودم و شعرهای احمد شاملو

... کاوه در آستـانه

غوطه در خودم و شعرهای احمد شاملو

زورق

 

گاه آرزو می‌کنم که زورقی باشم برای تو

تا بدان‌جا برمت که می‌خواهی

زورقی توانا

               به تحمل باری که بر دوش داری،

زورقی که هیچ‌گاه واژگون نشود

                                          هر اندازه که ناآرام باشی

یا متلاطم باشد

                     دریایی که در آن می‌رانی.

 

                                                                          (مارگوت بیکل؛ ت: شاملو)

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سحر چهارشنبه 14 آذر 1386 ساعت 02:28 ق.ظ

کاوه جان فکر میکنم یه کوچولو از شعرو جا انداختی
اون جا که میگه دریای دلت متلاطم باشد

علی رضا شنبه 17 آذر 1386 ساعت 12:44 ب.ظ http://tiosus.blogfa.com

یه تشابه شعری من رو به بلاگت کشوند
مجموعه با ارزشی جمع کردی
قشنگه
باز هم میام
به ما سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد