... کاوه در آستـانه

غوطه در خودم و شعرهای احمد شاملو

... کاوه در آستـانه

غوطه در خودم و شعرهای احمد شاملو

الله اکبر

نمی­توانم زیبا نباشم

عشوه­ای نباشم در تجلی جاودانه.

 

 

چنان زیبای­ام من

که گذرگاه­ام را بهاری نابه­خویش آذین می­کند:

در جهان پیرامن­ام

                       هرگز

خون

     عریانی جان نیست

و کبک را

           هراسناکی سرب

از خرام

باز

   نمی­دارد.

 

چنان زیبای­ام من

که الله اکبر

              وصفی­ست ناگزیر

                                    که از من می­کنی.

زهری بی­پادزهرم در معرض تو.

جهان اگر زیباست

مجیز حضور مرا می­گوید.ــ

 

 

ابلها مردا

عدوی تو نیستم من

انکار تواَم.

 

 

                                       (بی­نام، مدایح بی­صله)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد