... کاوه در آستـانه

غوطه در خودم و شعرهای احمد شاملو

... کاوه در آستـانه

غوطه در خودم و شعرهای احمد شاملو

از مهتابی

قلبم را در مجری کهنه‌یی

پنهان می کنم

در اتاقی که دریچه‌یی‌ش

                                 نیست.

از مهتابی

            به کوچه‌ی تاریک

                                  خم می‌شوم

و به جای همه‌ی نومیدان می‌گریم.

 

آه

من

حرام شده ام!

 

                      (۲۰ دی ۱۳۴۴، چلچلی، ققنوس در باران)

نظرات 2 + ارسال نظر
محسن دوشنبه 8 خرداد 1385 ساعت 04:48 ب.ظ http://www.hamandishi.persianblog.com/

بیتوته کوتاهی است
دنیا
در فاصله گناه و دوزخ
خورشید همچون دشنامی بر می آید
و روز شرمساری جبران ناپذیری است!!!
آ...ه پیش از آنکه در اشک غرقه شوم چیزی بگوی!

************************
دوست عزیزم از تو قدر دانی میکنم به خاطر حس مسئو لیتت نسبت به مشاهیر این سر زمین! فکرت همیشه پو یا باد.

گرگ چهارشنبه 10 خرداد 1385 ساعت 08:40 ق.ظ

با این همه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد