... کاوه در آستـانه

غوطه در خودم و شعرهای احمد شاملو

... کاوه در آستـانه

غوطه در خودم و شعرهای احمد شاملو

وطنم

چه احساسی بهتون دست می ده وقتی بفهمید آهنگ یه سرود انقلابی، که از بچگی به بهانه های گوناگون – از جمله لالایی –  تو گوشتون بوده و همیشه گمان می کردید آهنگی برگرفته از آثار غربی ست، اولین سرود ملی کشورتون بوده.

من که خیلی مشعوف شدم.

 

این نماهنگ رو ببینید.

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 10 فروردین 1385 ساعت 09:36 ق.ظ

میدونم خیلی زشته...نخندیا......ولی من ازین نماهنگ فقط نماشو دیدم(خوب چون اسپیکرم خراب بود)....اونم فقط به امید اینکه رو صفحه شعرشو بنویسه و من بفهمم تو چی میگی..........اما بازم نفهمیدم..این شعرا که روی صفحه اومد اصلا برام آشنا نبود.......اصلا حالا همون شعرو داشت می خوند یا نه؟.........فردا می بینمت!

عقرب سفید جمعه 11 فروردین 1385 ساعت 02:41 ق.ظ http://www.whitepani.blogfa.com

همون رامتین
به ما هم سری بزنین
واگر مشکلی بود
0411-3351528

روشنک یکشنبه 20 فروردین 1385 ساعت 10:29 ق.ظ

من هم خیلی مشعوف شدم.واقعا جالب بود. البته من تا حالا این آهنگ و نشنیده بودم ظاهرا بچگیت خیلی پر بهانه بوده! اعتماد به نفس ملی هم نداشتی ها!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد