... کاوه در آستـانه

غوطه در خودم و شعرهای احمد شاملو

... کاوه در آستـانه

غوطه در خودم و شعرهای احمد شاملو

شبانه

کلید بزرگ نقره
در آبگیر سرد
                 شکسته‌ست.
دروازه‌ی تاریک
بسته‌ست.

«-- مسافر تنها!
                    با آتش حقیرت
                                      در سایه‌سار بید
چشم‌انتظار کدام
                      سپیده‌دمی؟»

هلال روشن
در آبگیر سرد
                شکسته‌ست
و دروازه‌ی نقره‌کوب
با هفت قفل جادو
بسته‌ست.
                     (شبانه،ابراهیم در آتش)
نظرات 1 + ارسال نظر
امید عرب جمعه 23 بهمن 1383 ساعت 06:28 ب.ظ http://www.tur2.com

سلام دوست من در حال وبگردی بودم که با وبلاگ شما آشنا شدم . تبریک میگم وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد