... کاوه در آستـانه

غوطه در خودم و شعرهای احمد شاملو

... کاوه در آستـانه

غوطه در خودم و شعرهای احمد شاملو

طرف ما شب نیست

صدا با سکوت آشتی نمی‌کند

کلمات انتظار می‌کشند.

 من با تو تنها نیستم، هیچ‌کس با هیچ‌کس تنها نیست

شب از ستاره‌ها تنهاتر است.

 

طرف ما شب نیست

چخماق‌ها کنار فتیله بی‌طاقت‌اند.

خشم کوچه در مشت توست

در لبان تو شعر روشن صیقل می‌خورد

من تو را دوست می‌دارم، و شب از ظلمت خود وحشت می‌کند.

                                                        1334(تو را دوست می‌دارم)

نظرات 1 + ارسال نظر
نوید پنج‌شنبه 17 دی 1383 ساعت 11:22 ق.ظ http://Navid1.BlogFa.com

سلام دوست عزیز خوبی ؟ خوشی ؟ سلامتی ؟ چه خبر ؟ مطالب زیبا و خوندنی مینویسی این شعر آخر هم با کوتاهی خیلی جالب بود . لبت خندان و دلت شاد .
یه سری هم به من بزن منتظرم .
آرزومند آرزوهایت نوید ( پسر جنوب )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد